
Arthur Samson – Wie ben ik?
Geboren en getogen in Rotterdam op 1 oktober 1990 Ik ben een enthousiaste en gemotiveerde internet marketeer die altijd op zoek is naar nieuwe uitdagingen! Ik ben een ‘marketeer met gevoel’ en wil graag mijn ‘hart’ achter elk project steken. Kwaliteit voor kwantiteit.
Ik ben een creatief persoon dat altijd in oplossingen denkt. Met ruim ervaring omtrent alle aspecten binnen de internet marketing (sinds 2008) en kennis van SEO, SEA, Facebook, Webdevelopment en Marketing, ben ik ‘Jouw Internet Marketing Specialist’.
Sinds 2008 ben ik actief met de organische vindbaarheid van websites. Dit middels optimalisatie van interne- en externe SEO. Van content en structuur, tot en met linkbuilding.
Google AdWords, het systeem van Google waarmee je optimale vindbaarheid kan creëren tegen een betaling per klik. Eind 2013 ben ik Google Partner geworden en update ik mijn kennis.
In de loop der jaren ben ik mijzelf gaan specialiseren in het bouwen van SEO sterke, mobiel vriendelijke en marketing technische websites / webwinkels voor een hogere ROI.
Het optimaliseren van alle kanalen voor bezoekers en marketingstrategieën middels evaluatie via Google Analytics. Een sterke manier om de conversie te optimaliseren!
Strategisch omgaan met Social Media & Advertising
/0 Reacties/in Social Media Marketing /door OptiProfsWie direct wil scoren met Social Media moet zich goed beseffen dat je niet zomaar met je doelgroep in contact komt, zonder dat hier een bepaalde strategie achter zit. Ja er zijn voorbeelden van Virale Marketing dankzij sociale media, maar de kans is vrij klein dat je bedrijf hier geschikte content voor heeft. Om kort […]
Drie belangrijke factoren voor een succesvolle AdWords campagne
/0 Reacties/in Google AdWords, Marketing /door OptiProfsIn dit artikel ga ik voornamelijk uit van een campagne in het campagnetype ‘Alleen in het zoeknetwerk’. Google AdWords is een professioneel en geavanceerd platform voor advertising in het zoek- en display netwerk van Google. Een geavanceerd systeem om adverteerders alle opties te bieden die ze nodig hebben om de beste ervaringen binnen het online […]
Beter presteren in 2017? Optimaliseer de relevantie en kwaliteit
/0 Reacties/in Google AdWords, Marketing, Vindbaarheid, Webdevelopment, Zoekmachine Optimalisatie (SEO) /door OptiProfsIedereen wil natuurlijk een hogere ROI bereiken. Elk jaar weer stijgen met resultaten is wat elke marketeer graag wil! Google probeert meer kwaliteit te genereren in het weergeven van de zoekresultaten en gebruikt daarvoor onder andere de kwaliteit van de content om te beoordelen of deze pagina daadwerkelijk relevant is voor een bepaalde zoekopdracht of […]